Dreaming is Believing - Del 4

Detta har hänt:
"AAAAAJ, fan skrik inte har sjukt ont i huvudet" sa jag. "Förlåt, men hallå LOOOONDON!!!" sa hon och skrattade. "Ja, awesome. Fan vad kul" sa jag och log för mig själv. "Vi åker 4dagar efter skolavslutningen, vi kan vara där hur länge vi vill, men mammorna kommer komma om kanske en månad och hälsa på" sa hon. "Bästa! Shopping, killar. Wihoo" sa jag. "Och MAT!" sa vi båda samtidigt och skrattade.

Tumblr_luatzbasdp1qfqktjo1_400_large     

Efter jag hade pratat klart med Selina jag gick upp och duschade sen tog jag på mig min blåa mjukis dress. Jag satte mig vid datorn och kollade runt på facebook och twitter. När jag gick in på twitter såg jag att jag hade fått massa mentions från 1d fans och jag brukade aldrig få mentions, bara från tjejerna. "@Rozas congrats :), @Rozas im so jealous but congratz xxx " och massa såna tweets. Jag scrollade ner och när jag såg en speciell tweet så blev jag chockad. "@Rozas yeah I love that song its soo good, and I love hes whole new album,
 which is your favourite? :) x"
från Zayn Malik. Jag satt och kolla på tweeten i typ 5min sen börja svarade jag tillbaka "@zaynmalik ahaa, okey. My favourite is Shot for me, I think :)". Jag var fortfarande lite förvånad och jag smsade tjejerna: Zayn svaraaaaaade på min tweeet! huuuh, im so awesome!! Sen gick jag till köket åt frukost och snackade lite med mamma om London. Hon var faktiskt ganska glad att vi tjejer skulle åka
 för att då slapp hom mitt tjat om att jag aldrig får göra något själv plus att hon tyckte att vi skulle ha det roligt. Efter gick jag till mitt rum och jag hade fått fyra nya sms. Violet: Nej?! Är det sant, fyfan vad tur att han såg dig. Lucky girl. Selina: Haffla haffla.. Sabina: Jaa, jag såg det. Asså jag blev fett chockad. Jordan: Roza kom över han, du kommer aldrig fååå honom! Men grattis ändå haha. Jag bara skrattade åt deras sms och skrev tillbaka. 
Sen gick jag in på twitter igen och såg att jag hade 20 nya följare. Det var 1d fans, vad onödigt bara för att Zayn skrev så ska de följa mig.. riktiga stalkers tänkte jag. Sen såg jag att Zayn följde mig och där tappa jag hakan. Jag började hoppa runt men efter ett tag tänkte jag efter varför följer han MIG för? Jag bad han aldrig följa mig.. Säkert för att han tyckte synd om mig eller något. Jag kolla mina mentions och såg att massa fråga om jag kunde dm deras namn till Zayn. Jag skrev på min profil "Im sorry but im not dm anyones name to Zayn. If I was him I would think thats annoying, so dont ask me". Jag fick tillbaka svar om att jag var en bitch och ville ha Zayn för mig själv. Helt seriöst orkade jag inte slösa min tid på såna människor som inte ens känner mig och kommenterar. För det andra vadå vill ha han för mig själv? HAN följde MIG jag bad han inte göra det men självklart var man glad att han följde en. Så jag skrev ett dm till honom "Thanks for following me, u didnt have to! But thanks anyway xx". Fast jag visste att han inte skulle svara, han får säkert tusen dms per dag men aja skadar inte att tacka. Jag blev uttråkad och gick upp till Selina där Violet var också. Det var Carima, Selinas mamma som öppna dörren så jag stod och prata med henne ett tag om London sen gick jag in till Selina och där låg båda tjejerna helt döda på soffan och sängen. "Hej, asså hur mycket drack ni igår egentligen. Inte ens jag är sådär död och jag drack mycket, sa jag och satte mig på soffan. "Sssh, mamma kan höra dig idiot. Ja du, du vet hur känsliga vi är. Du och Jordan klarar mycket medans vi kan dricka lite och bli jätte fulla, sa Selina tyst. "Okej, men iallafall. VIOLET eftersom du inte bryr dig Selina, gissa vem som följer mig på twitter? sa jag stolt. "Ehhmm.. Menar du? Nej nej, du driver?" sa Violet förvånande. "Noop, haha. Jag bad han inte ens att följa mig han bara gjorde det..." sa jag och log. "Uuuh, det betyder ju att han tycker du är skön eller gillar dig. Haffla haffla" sa Selina och skrattade."Nej överdriv inte, han tyckte synd om mig bara" sa jag och titta ner. Men sen fortsatte vi och snacka. Vi bestämmde att vi alla skulle sova hos mig ikväll inclusive Jordan och Sabina sen ringde vi dom och dom skulle komma senare. Efter ett tag gick jag ner till mig, jag åt mat sen satte jag mig vid datorn alltså twitter och det första jag ser är "Message from @zaynmalik".

Okej, inte så bra uppdatering. Men nu här får ni ett lite längre kapitel än vanligt! Enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0