Dreaming is Believing - Del 5

Detta har hänt:
Vi bestämmde att vi alla skulle sova hos mig ikväll inclusive Jordan och Sabina sen ringde vi dom och dom skulle komma senare. Efter ett tag gick jag ner till mig, jag åt mat sen satte jag mig vid datorn alltså twitter och det första jag ser är "Message from @zaynmalik".

  281728_251856054833689_219962551356373_938877_1463961_n_large   3671587181_62fa841541_z_large
 
"No, I wanted to follow you. I have read your tweets and stuff. You look like a cool and down to earth girl.. I like that... xx"
Jag stod och stirra på meddelandet i minst 10min, jag blicka om och om igen, jag gnuggade mina ögen men meddelandet försvann inte. Jag var inte den som brydde mig så mycket om kändisar och så för de flesta var uppblåsta, men det kändes konstigt att en människa som kunde få vem han ville, gillade en eller gillade och gillade asså gillade hur man var. Jag tänkte att om han fick se mig i verkligheten skulle han springa, men nu tänkte jag vara glad och inte tänka på det. Så jag börja hoppa på sängen sen tog jag upp mobilen och ringde Sabina. "GAAAAAAAAH, OMG!" skrek jag. "AAJ, VAD VAD?!?!" sa Sabina undrande. Jag läste upp allt Zayn hade skrivit, det var inte så mycket men ändå. "Eru seriös?! Omg, haha. Vad hände du bryr ju inte dig om kändisar och om du skriver till dig.." sa hon och skrattade. "Jaa, men tänk dig. De skriver till dig och att de gillar den du är eller i för sig han känner inte mig.. hahah. Men ändå man blir glad haha" sa jag och log. "Det är sant, uuh.. han kanske kan lära känna dig bättre haha.. Vad skrev du tillbaka?" "Jag har inte gjort det, tänkte faktiskt inte på det..upps" sa jag och skrattade. "Faaaaan, vad väntar du på skriv KVINNA!"sa hon och la på. Jag skrattade och gick tillbaka
 till datorn.. Fan skulle jag skriva? Tänkte jag. "Ahaah, isn't that called stalking Malik? xx" Jag kollade på det jag
 hade skrivit ett tag, sen tryckte jag på skicka.. Man måste ha lite humor tänkte jag. Jag hade inget att göra så jag börja ta fram madrasser, kuddar, täcken och sånt som skulle behövas till tjejerna som skulle sova här. Sen
bad jag pappa skjutsa mig till affären, jag köpte chips, läsk, godis, marabou choklad, jordgubbar och så hyrde vi två filmer också, 'Taken' och 'Baksmällan 2'. Sen åkte vi hem igen och jag tittade på tv tills det plingade på dörren. Jag öppnade dörren och där stod Selina med hennes tofflor och sitt täcke runt sig som en isbjörn. "Asså whata fuck?" sa jag och skrattade. "Men du bor under mig, så hållkäften" sa hon och gick in till mitt rum. Jag bara stod kvar och garvade ihjäl mig. Inte långt där efter så kom Jordan, Sabina och Violet. Vi satte oss på min feta
säng. Vi åt godis och snackade. Jag berätta om Zayn grejen och alla blev glada och taggade, vet inte varför egentligen. Vi började kolla på första filmen 'Taken'. Alla var helt inne i filmen och jag hade sett den så pass många gånger att jag blev uttråkad. Jag gick och satte mig datorn. Chattade med Emelie ett tag på facebook sen gick jag in på twitter, skrev "Movie night with my girls. Just chillin" och kollade runt där. Jag ville fördriva tiden med att inte kolla på mina meddelanden men sen fanns det inget att göra längre. Så jag gick in och där var det ett meddelande från honom som hade kommit in för exakt 5min sedan. "Hahaa, maybe... ;) xx" skrev han bara. Jag stod bara och kolla i skärmen och log för mig själv. "Vad är det du flinar åt, du ser ut som om du har vunnit en miljon" sa Jordan som kollade på mig och skrattade tyst. "Inget" sa jag snabbt. Jag tänkte det här är chansen att börja snacka så jag skrev "Hahaha, its cool I dont have a problem with that. But just let me know if u are starting to stand outside my house. xxx" Förvånansvärt, fick jag ett svar tillbaka efter 2min. "I will let u know.. Haha, what are u doing :) xx". "Just chillin with the girls. But they are watching a movie u? xxx". Svarade jag tillbaka och den här gången fick jag också ett snabbt svar. "Ahaa, okey. Im just chillin too with the boys. Your name is Roza right? :) xx" "Okey, nice nice. Upps im sorry yeah its Roza ;)" svara jag tillbaka. "What a cute name.. Ehmm.. know this sounds wierd but me and the boys are wondering if u guys wanna skype?xx" skrev han. "Hallå, kolla vad Zayn skrev" sa jag högt och vände på datorn. Efter tjejerna hade läst så, kolla vi på varandra och var tysta. Selina tog upp ögonbrynet och kom med ett fult bus flinande. 

Spännande spännande... wooho.
Im sorry, för uppdateringen men jag har massa plugg, homiieeees! Men här har ni ett kapitel iallafall, mhmm förlåt om jag är lite seg och detalijerad men jag lovar att det bara är nu i början för att det ska kunna hänga ihop med det som kommer hända senare. Men varsegoda!! :)

Kommentarer
Postat av: Chow

Ima publish it moahaha! >:)

2011-12-13 @ 12:14:23
Postat av: Anonym

Er du rädd kompis ? Kom till mig jag skydda dij >:)

2011-12-13 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0