Ny novell!

Hej, jag tänkte göra en novell om one direction. För att jag var sugen på det och jag ska försöka göra en realistisk.. De flesta jag läser säger de att de älskar varandra efter 3timmar och de tycker jag förstör hela novellen, gonna try do my best. Det kommer handla om 5 tjejor Jordan, Violet, Selina, Sabina och Roza. Men främst om Roza om man säger så. Men kommer göra i olika perspektiv och så. Kan berätta lite om de. De bor i Stockholm i olika förorter men ändå nära varandra. De är bästa kompisar och är nästan alltid med varanda. Det var lite hehe, jag kommer nog göra personbeskrivningar senare! Mhmm.. jag tänkte börja skriva ett tag sen göra "reklam" för bloggen för att se hur den blir. Själva novellen ska heta "Dreaming is believing". Jag suger på design och sånt så det skulle vara jätte jätte gulligt om någon kan erbjuda sig att göra en till mig. Jag hoppas att ni gillar novellen och stannar. Sååå nu kör vi! :)

Kommentarer
Postat av: z a h r a m o h a m e d ' ♥

Hej jag har börjat läsa din novell och jag tycker att den är jätte bra! Tycker att du aldrig ska sluta, men iaf jag kan faktiskt fixa en design till dig om du vill alltså? :D

Kram.

2011-12-19 @ 23:48:00
URL: http://zahrasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0