Dreaming is Believing - Del 10

Sabina's POV
"Visst i det där pojkbandet ni gillar, säg inte namnet. Finns det en blond, krullhårig, svarthårig med någon frisyr, någon med lite krulligt och någon med frisyr som killarna i Sverige brukar ha" frågade Selina och kollade fortfarande bakom mig. Jag ville så gärna kolla bak men då skulle jag förstöra allt. "Aaaa" sa Violet misstänksamt. "Okej, få inte panik nu men de sitter bakom er" sa hon tyst.




320897_1500410967592_1753735741_746766_353996408_n_large A23a6h_large

Violet's POV
"Är du seriös?" skrek jag. "Violet, hållkäften. Skrik inte" sa Jordan tyst. "Men dom fattar inte vad jag säger" sa jag surt. "Men vi vill liksom inte dra hit någon uppmärksamhet. TÄNK!" sa Sabina.
"Okej, men är det bara jag som vill kolla dit eller vadå?" sa Roza undrande. "Sant, jag vill också fast att jag inte gillar de. Men de är kändisar wow.." sa Jordan så tyst att man trodde hon prata med sig själv. "Men vi kör 5sekundern?" fortsatte hon sen. 5sekundern är en grej vi brukar köra så att alla inte kollar samtidigt. För vi skämmer alltid ut oss när vi gör det. "Sabina först, Roza 5, Jordan 10, Violet 15?" sa Selina och alla nicka. "Here we go" sa Sabina och vände sig om och Selina börja räkna. 5sekunder efter henne var det Roza, sen Jordan och sist jag. "Japp, det är dom" sa jag och vände mig om snabbt. "Tror ni dom känner igen oss? Nej, de kan dom inte göra det var typ en en vecka sen vi snacka med dom. De snackar säkert med olika tjejer helatiden, eller?" sa Sabina nervöst. "Men vart är alla fansen de brukar ju följa efter de som hundsvansar?" fråga jag. "Men jag tror att de kan gå ut själva och så, när de inte ska till speicella saker då fans alltid vet om. Och fansen följer nog efter de i stan asså centralt mer tror jag" sa Selina stolt. "Snälla, vi behöver väl inte gå fram eller något? Kan vi inte smyga bort, så de inte ser oss.. Om de nu känner igen oss" sa Roza eller det sista sa hon tyst. "Guys... Det behövs inte, för de kollar hit nu" sa Selina och tog bort blicken ifrån dom. "Oh shit, spela normala, prata på, kolla INTE dit" sa Roza snabbt.

Niall's POV
Jag och grabbarna hade kommit ifrån våran England turné för kanske en vecka sen så vi har jätte lång ledighet nu. Vi gick till parken som inte låg så långt ifrån vårat hus. Vi stod och spela fotboll Liam,Zayn och Louis mot mig och Harry vi hade kört ett tag när Zayn börja gnälla. "I'm tired, can we just sit down and chill?" Alla gick och satte sig, vi satt och prata om festen vi hade förigår och om tjejerna som var där. Jag hörde någon som skrek något och det verkade som om det bara var jag som hörde för de andra reagerade inte. Jag kollade bak och såg några tjejer. Men sen brydde jag mig inte så mycket om det och fortsatte samtala med grabbarna. "Is it just me or are those girls looking at us?" frågade Harry. "Man haven't you got used to it by now?" sa Liam och alla skrattade. "No, those girl are not looking at us that way" Alla kollade bak och vi kollade på tjejerna som satt och prata och skratta som ingenting. "Wait, I recognize those girls" sa Louis när vi hade vänt oss om. "It cant be.." sa Zayn tyst. "What man?" sa jag och vi alla kollade undrande på honom. "It's Roza and her friends" sa han. "Que?" "You know that girl I liked and we talked skype with?" sa han och kollade på oss. "OOOH, yeeaaah. Those girls were funny and cool to be girls. I didn't know they were coming to UK" sa Harry. "I knew, but I didn't know when" sa jag. "But why didn't you say anything. You knew I liked her!" sa Zayn surt. "Sorry man. but Violet asked me not to" sa jag och log halvt. "Should we go over or wave or something?" frågade Liam.

Selina's POV
"Jag tror de vet att det är vi, de har ju kollat hit några gånger nu" sa jag efter ett tag. "Men kolla inte dit" sa Roza med sammanbitna tänder. "Okej,okej.. Take a chillpill women!" sa jag och skrattade. "Du vill verkligen inte gå dit va?" frågade Sabina Roza. Hon skakade på huvudet. "Nej, asså jag pallar inte bara. Vi kan gå och snacka med andra dudes, men inte dessa.... snälla" sa Roza och kollade ner. "Ehmm.. De vinkar" sa Selina tyst och vinkade tillbaka med ett fekjt leende. "Men ÅÅÅÅÅÅÅH, nu vet de säkert att det är vi, dumbo" sa Jordan argt. "Men hallå ska jag leka vikttg eller och inte vinka?" sa Selina och skrek lite. "Okej, snälla snälla.. Få inte panik men de vinkar oss att komma dit" sa Selina efter ett tag. "Neej nej, snälla nej" sa Roza men det var försent, Violet och Sabina hade redan ställt sig upp. De började gå över och jag släpade diskret med mig Roza.
"Hey, guys" sa Violet och log. Killarna hälsade och vi stod där ett tag i pinsam tystnad. "Sit down" sa Zayn och log. Vi satte oss ner och vi började snacka. "We didn't know you are coming to UK, when did you guys come?" frågade Liam. "Like 4days ago" sa jag. Sen fortsatte alla snacka men nu var det mer enskilt. Liam, Sabina Niall och Violet verkade komma bra överens, elller det är ju klart Niall och Violet var ju "vänner" innan vi träffade på dom. Harry satt och pratade med Louis och Zayn. Jag satt med Roza och Jordan. Vi snackade lite och Roza var ganska tyst och hon brukade aldrig vara tyst. Vi satt och pratade ett tag sen så kom Louis in och Zayn. Då blev Roza ännu tystare. Louis började lägga skämt, i början var jag och Jordan ganska dryga men sen så släppte vi lite för jag tyckte synd om snubben men inte helt för jag kände inte dessa killar och tyckte fortfarande samma sak som förut. Zayn satt också tyst man märkte på honom att han kollade på Roza helatiden.. Jag log och tyckte han var gullig som gjorde så. "I think its time for us, to go" sa Jordan efter ett tag. "Yeah, we gotta go and eat dinner" Alla tjejerna ställde sig upp. "Maybe, we will see you guys again sometime, Bye!" sa Sabina och vi började gå. "Wait!" skrek någon och vi alla vände oss om. "Do you want to go and eat dinner with us?" frågade Zayn och kollade ner.


Lovade ju ett kapitel, right? hehe.. Men nu har de träffat grabbarna så nu blir det haffla haffla haha. Men jag har inte världens fantasi just nu. Har lite ider men inte helt säker. But we will see så bli inte förvånande om ni inte ser ett kapitel på ett tag. Men men VARSEGODA! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra!

2012-01-04 @ 12:16:23
Postat av: Elin

You go girl! Så grymt asså ;)

2012-01-05 @ 00:21:49
URL: http://odnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0