Dreaming is Believing - Del 12

Sabina's POV
"Roza, snäääällla" "I can go with you, just come" sa Harry fortfarande. Jag var jätte kissnödig nu och orkade inte tjata. "Yeah yeah, come then" sa jag och ställde mig upp. Det var typ världens största biograf så vi fick ta värsta vägen till toaletterna. Vi pratade faktiskt lite påväg till toan. Harry kanske inte var så dum som jag trodde? När filmen var slut så gick vi ut och tog lite luft och vi stod och prata. "I think we gotta go now, this has been a long day" sa Selina och log. Vi kramade om dom sen tog vi taxin hem.

Tumblr_lsvn3nddk91r41yfqo1_500_large  Neko+mimi+nyan+%25252815%252529_large

Roza's POV
"Åhh damn, detta har varit en riktigt lång dag. Vi har gjort skit mycket på bara en dag." sa Sabina
och slängde sig på sängen.  "Ja herregud, känns som om vi har gjort allt på bara en dag..
Fan vad wierd, vi har gjort allt med One direction." sa jag och skrattade. "Asså, jag fattar inte.
Kan någon förklara för mig vad det är för big thing med dom där grabbarna och varför alla är besatta av dom?
 I mina ögon är dom vanliga killar, som har det lite bättre än vissa andra." sa Jordan som kom från ingenstans. "Jordan, vi har tagit detta förut snälla.  Åhh, iallafall PERSONLIGEN är jag inte deras biggest fan men jag tycker att dom är sköna och roliga grabbar men på sistonde så känns
 det som om de tror dom är bäst och bättre än andra.. Asså uppblåsta.
 "Vissa är mer uppblåstare än vissa" hostade Sabina. Jag kollade på henne och fortsatte. 
"Men jag ska inte döma heller, jag känner inte dom. Det vad jag tror varför folk är "besatta" vissa
 är värre än vissa, är att de är söta, kan sjunga, roliga, och
att de är sig själva typ. Som Justin Bieber och Jonas Brothers maybe" sa jag och kollade på Jordan
som nickade. "Vadå vissa är värre än vissa?" frågade hon. "Jaa, deras fans är ju riktigt hardcore..
Jag hörde att de hade hotat någon av deras flickvänner.. De är riktigt besatta." sa jag med stora ögon. 
"Det där är bara psyko och sjukt. De måste fan få leva livet! Aja men nu ska jag gå och lägga mig. Men först
 ska jag ringa Leo!" sa hon och log stort sen gick hon ut från rummet.

"Får jag fråga? Eller tänker fråga ändå.. Varför är du taskig mot Harry? fråga jag Sabina försiktigt.
"Du vet redan, jag tycker han har för mycket luft. Snälla, han tror alla vill ha honom." sa hon och lyfte på ögonbrynen. "´Du vet att jag också tycker så, men han var ju snäll idag.. Vi kanske inte borde döma"
"Nej, asså ingenting kommer få mig att ändra mig. Det är inte bara jag som tycker så, det finns ju fans
 på twitter som har skrivit också så de så." sa hon och lipa. "Ja ja, men äsch. Nu har vi kul resten av resan" sa jag och log stort. "Yeaaaah buddie, förresten vad är det mellan dig och Zayn"
"Ja du vi har känt varandra i 6 timmar.. Det ska vara så mycket i mellan oss, han har till och med friat" sa jag och log stort. Sabina bara skrattade och rullade med ögonen. "Goood natt Sabina" sa jag och släckte lampan.

2 dagar senare
"Jordan, vakna. Vi tränar. De andra är ute så vi har lägenheten till att träna hela dagen!" skrek jag.
"Mhmmm, fem minuter". Efter en kvart kom hon upp, jag hade fixat frukost så hon satte sig ner direkt
och börja äta. När vi var klara gick vi och bytte om till mjukisar och linne. "Kan du fixa högtalarna medans?"
bad jag Jordan medans jag klädde på mig. Vi satte på 'Beenie man - Back it up' sen började vi dansa.
Vi gjorde nya steg, gjorde gamla danser och bara hade kul. Jag och Jordan älskar att dansa, vi har
 dansat sen vi var små, så vi har hållt på ganska länge. Vi hållde på hela förmiddagen, när vi börja kunde vi inte sluta. När vi var klara så gick jag och duscha medans så fixade Jordan lunch. När jag var klar efter en halvtimma så, gick Jordan in i duschen. Jag gick och klädde på mig. Det plingade på dörren precis när jag blev klar. Fan vem kan det vara nu? tänkte jag. Jag öppna och där stod en pizza kille. Han gav mig pizzan och jag stod där som ett frågetecken. "Yeaah, you want money. Sorry I forgot" jag gick in och tog fram plånboken. Shit mannen måste säkert tro jag är ett freak. När jag hade betalat han och han hade gått gick jag in till köket där Jordan satt i sin badrock. "Ehhm, skulle inte du laga lunch?" "Hehe, jag orkade inte" sa hon oskyldigt. Vi satte oss ner och börja äta när min mobil plinga. Jag kollade och det var ett okänt nummer. "Hey, how are you? Me and the guys are wondering, if u wanna do something?/Zayn :)" stod det på smset. Hur fan fick han mitt nummer? Sen kom jag på, jag hade gett honom det sista gången vi hade träffats. Jag visa Jordan smset och hon tyckte absolut att vi skulle träffa dom. "Kom igen, vi har ändå inget att göra." sa hon. "Visst, men de andra tjejerna då?" "Vi kan vänta tills dom har kommit sen kan vi träffa dom". "Im fine, you? :) Shore, but can u guys later? Cuz the other girls are out. I can text u when they are here xx" skrev jag till honom. "Im great. Okey do that :)x" fick jag som svar tillbaka.

"Hej, vi är hemma" skrek Violet och de kom in i vardagsrummet där jag och Jordan satt. "Vad gjorde ni?" fråga vi. "Vi var i något shoppingcenter, det var askul. Jag gick boyhunting... Uff killarna här, sexi boys" sa Selina och slängde sig på soffan. Vi andra skrattade sen satte sig alla och vi kolla på tv. "Are they home yet? xxx" fick jag i sms. Fan juste hade helt glömt bort dom. "Zayn har smsat och frågat om vi alla vill träffas." fråga jag tjejerna. "Spelar ingen roll" sa Sabina och de andra nickade. "Yeah, they just came. Where and when should we meet? :)"
skrev jag tillbaka. "Milkshake city, half an hour?xx" fick jag tillbaka. "Make it an hour ;)" "Okey :) xx". "Okej, milkshake city om en timma.. Vad det nu är!" skrek jag. "Ajjde, måste duscha och så.. U know gotta look fresh" sa Selina och alla börja röra på sig och fixa sig. "Vi måste ta taxi, cuz I have no idea vart detta ställe ligger" sa Violet och jag nicka.
Okej, varsegoda! Nu ska jag lägga mig. Hoppas ni gillar kapitlet.. ganska ointressant men ja ja , kommentera gärna om det är något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0