Dreaming is Believing - Del 13

Roza's POV
"Yeah, they just came. Where and when should we meet? :)"skrev jag tillbaka.
"Milkshake city, half an hour?xx" fick jag tillbaka. "Make it an hour ;)" "Okey :) xx". "Okej, milkshake city om en timma.. Vad det nu är!" skrek jag. "Ajjde, måste duscha och så.. U know gotta look fresh" sa Selina och alla börja röra på sig och fixa sig. "Vi måste ta taxi, cuz I have no idea vart detta ställe ligger" sa Violet och jag nicka.

Roza's Outfit
  381963_278651932174470_241058025933861_850175_1500998186_n_large

Roza's POV
"To milkshake city, please!" sa Jordan och taxchauffören körde.
 "Vet någon vad milkshake city är?" frågade Selina.
"Det är ett milkshake ställe antagligen, killarna brukar vara där tror jag. Har sett bilder och så" sa Violet och alla nicka. Han körde i ungefär 5min så var vi framme.
"Men vafan det här var ju nära, vi kunde ha gått och sparat pengar" sa Selina surt.
"Åh ja, så skulle vi hitta vägen genom att fråga tomten" sa jag sarkastiskt. "Whatevaaa" sa hon och gick in. Killarna satt där och de såg inte oss så Selina hoppa fram och skrämde de.
"That was not even scary..." sa Liam och skratta.
 Så kom Sabina bakom han och skrämde han då blev han as rädd och skrek.
"HA, in your face. Trying to play cool, huh huh?" sa Sabina
 och Liam tog henne och börja kittla henne. "Say Liam is cool..Say it or I will never stop" "Hell to the noooooo aaaah" sa Sabina medans hon skrattade.
Han kittla bara henne ännu mer.
"Okey okey, Liam is cooool".
Liam släppte henne och gick stolt tillbaka till sin plats.
 "Ayyyeee im cool".
Alla vi stod där och bara kolla på honom sen brast alla ut i skratt.
"Liam maybe in next life time" sa jag och satte mig, Liam gjorde en sur min sen kunde han inte hålla sig så han börja också skratta.
"Heeeeey girls" sa Louis och log stort. "Heey LOUIS!" skrek Sabina, som var på hennes hyjp humör och det var inte bra. "You want something?" frågade Zayn. "What do they have?" frågade Jordan.
Alla kollade på henne och skrattade. "Whaaaaat?" skrek hon. "You know its called Milkshake city, because they sell hot wings" sa Niall och skrattade sitt konstiga skratt.
 När jag kolla på honom när han skratta så skratta jag bara ännu mer, snart kom det inte ens ut något ljud från min mun så jag såg ut som en säl med mina klappade händer. "Omg im sorry, but Niall your laugh" sa jag och skratta. "I know its cute and sexy" sa han och skratta. "Sweetie its far a away from that" sa jag. Han gjorde en sur min. "Im just kidding its the sexiest laugh I have ever heard" sa jag och han log stort.
"I will take a chocolate milkshake with cream" sa Violet som satt och hållde i menyn för länge sen.
Alla tog likadant och jag gick med Zayn och beställde. "Here you go Malik ,10 milkshakes " sa mannen i kassan. Som verkade känna killarna väldigt väl,
så detta kanske är deras hängställe då, tänkte jag.
"How much should I pay?" frågade jag och tog fram min plånbok.
"No, this one is on us" sa Zayn och log.
"No no no, I barely even know you guys, then your going to pay? Hell to the no" sa jag
och tog fram pengarna.
"Why should I let you pay then and we are going to know each other today, so no" sa han och betalade snubben.
Jag gav honom en tacksam blick och log.
"Okey next time is on me" sa jag.
"Oooh, so its going to be a next time?" sa han och lyfte på ögonbrynet
medans han log. Jag log och slog han på axeln sen tog jag milkshaken och det var lite svårt att bära så Violet hjälpte mig.

Zayn's POV
Vi satt och prata om allt och ingenting. Då menar jag ingenting typ om disneychannel, musik, tecknadefigurer och massa onödiga men roliga saker. Dom här tjejerna var verkligen annorlunda från andra. De var sig själva och lekte ingenannan, de var verkligen inte tjejiga men inte heller manliga. De var asköna och hade skön stil. Jag satt faktiskt och kollade in Rozas kläder eller hennes skor de var jätte fina och coola. "Im just going out quick" sa Selina och log. "Im going with you" sa Roza och båda ställde sig upp och gick ut. Man fattade ju att de skulle röka, varför sa de ingenting? De kanske inte ville för att de tror att vi skulle döma de eller något. Jag röker själv och killarna gillar inte det. Men de accepterar det. Jag gick också ut och där satt båda på en bänk och skrattade. De båda såg förvånade ut när jag kom. "Ehh, Malik boy" sa Selina och gjorde plats på bänken. De rökte klart och vi satt ett tag. "Im going in" sa Selina och sprang in. Jag och Roza satt och prata i ett långt tag. "You want one?" frågade hon och tog upp en cigg. Jag nickade och tog den. Vi satt och prata om allt, mellan himmel och jord.
"What are you guys doing tonight?" frågade jag efter ett tag. "We where thinking about going to london eye, you know its lights in the night there so yeaaah" sa hon. "Aha,  okey. Cuz I was wondering if u guys wanted to come over and watch a movie or do something" "What is up with you guys and movies? " sa hon och skratta. "We just like it, its chill you know" "Cant we do that like tomorrow? Sorry but we really want to go to london eye" sa hon och kolla ner. "No its cool.. Yeeah ofcourse." sa jag med en besviken blick. Vi ställde oss upp och gick in. Vi satt och snacka ett tag med de andra. Sen var det tid för tjejerna att gå, vi fick alla en varsin kram sen gick dom.
"What did you talk a--?" frågade Harry när tjejerna kom springande in igen. "Oh my lord" skrek Jordan och andades högt. "What happened?" fråga jag. "Your fans are outside and they were chasing us" sa Selina med stora ögon. Ohh shit, tänkte jag.
Okej, jag har sett att jag har börjat få ganska många följare nu btw tack till alla som checkar in här. Men nu ska jag vara sådär evil.. Jag kommer inte lägga ut nästa kapitel som jag har börjat med, om jag inte får 5kommentarer på denna del (från olika ip adresser). Sorry guys but u know.. jag vill också ha lite kommentarer, skriv kom igen! Ni kan skriva vad ni vill tips, om ngt är dåligt, bra osv.. hehe. Men varsegooda people till denna del iaf.. kanske lite stavfel men jag är as trött och ni fattar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra skrivet! Meeera!

2012-01-07 @ 06:44:51
Postat av: Anonym

hey, en till snälla? Du rockaaar c:

2012-01-07 @ 13:34:50
Postat av: Anna

Meeeeeeeer verkligen super bra!

2012-01-07 @ 14:29:58
Postat av: Nuha

Skit bra skrivet meeer nu!!:D

2012-01-07 @ 16:51:24
Postat av: Lisa

Gaaalet bra! Älskar! :D du måste forsätta skriva!



kram

2012-01-07 @ 21:49:23
URL: http://ofeliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0