Dreaming is Believing - Del 22

Jag luta mig närmare henne och hon gjorde det också. Våra läppar mötes och det kändes som det gick en stöt genom min kropp, detta var den perfekta första kyssen. När vi slutade kolla hon på mig och log stort.
Vi kollade ut och jag la min arm runt henne.
Efter ett tag bestämde vi att vi skulle gå. När vi stod utanför Zayn's dörr kysste jag henne igen, men denna gång länge. Vi gick in i och där inne var det jätte hög musik. De körde ett dans spel och vi ville också vara med så vi joina.
Tumblr_lx56mslwid1r989t5o1_500_large  Tumblr_lxqwhmajxz1qgl14po1_500_large

Sabina's POV
Vi var fortfarande hemma hos Zayn men nu sova alla. De enda som var vakna var jag och Harry så vi satt och snacka. Vi har faktiskt pratat hela kvällen och han har varit jätte snäll. Inte alls som jag trodde han skulle vara. Han var rolig också, det var ett plus.
"Okey, I dont get it. You mean pussys like cat pussys or like pussys you know pussys?" frågade jag undrande när han satt och förklara massa grejer. Han svara inte han bara log och blinka med ena ögat. "Harry, you got problems" sa jag och skaka på huvudet. När vi hade snackat ett tag ville Harry göra varm choklad.
 Så vi gjorde varm choklad med mashmellos sen satte vi oss
på sofforna ute på balkongen med filtar. "You know, you are not the person I thought you were" sa han och kolla på mig.
 Jag himla med ögonen och kolla konstigt på honom.
"Ehmm, thanks for that" "No no, I mean you turned up to be a funny, nice, cute girl. No offense.. but I thought you were a bitch" "Why is people always saying no offense before they say something offensive?" sa jag och skaka på huvudet.
 "I cant act surprise.. I was a bitch to you in the begninng.
Im so sorry but I dont know really why I didnt like you.
Dont say this to the other guys but you are my favourite now" sa jag och blinka med ena ögat. Han log stort och skrattta. "No problem. And I forgive you."
Han krama mig länge och satte sig på mitt knä. "Ehmm, Hazza. Go down" sa jag och försökte putta bort honom. Men det var lönnlöst, så han satt kvar där. Vi fortsatte snacka om allt och ingenting. När Harry blev tyst och kolla på mig. "You know I really meant it when I said you were a cute girl." sa han och log.
Jag rodnade och tittade ner.
"Dont blush, what happened with the though Sabina?" sa han och skrattade. Han visste verkligen hur man kunde förstöra "the moment".
Jag gav honom en mördar blick och börja slå honom. Han ramlade på golvet och tog mig med sig i fallet, så jag låg ovanför honom.
Jag fortsatte slå honom. "Okey okey" sa han och skratta. Han börja kittla mig, vände han på oss så jag låg under honom. "Stoooppppp it, HARRY STOP" skrek jag och vifta med armarna. Han tog tag i mina armar och hållde de ovanför mitt huvud. Sen sluta han skratta och blev seriös.
"Can I kiss you now?". Jag titta på honom seriöst.
Sen nicka jag lätt med huvudet.
Han kom närmre och kysste mig lätt på munnen. Hans läppar var mjuka och sköna. Kan man säga sköna? Iallafall så var de sköna. Det kändes som om min kropp blev ljusare på något sätt, gladare alltså.
Vi kysstes sen gick det överför till hångel. Det är sjukt hur fel man kan ha om en person.

Jordan's POV
"Wake UP" skrek någon i mitt öra.
 Jag vifta med armarna, sen fortsatte jag blunda.
Jag kände att någon börja hoppa på soffan där jag låg med huvudet på Violets knä. Jag kolla upp och det var Niall, som hoppa. Jag tog en kudde och kastade det hårdaste jag kunde på honom, han ramla baklänges.
"Hallelujah" sa jag och la mig igen. Men det gick två sekunder till innan, Niall kom och slog med kudden.
"Niall, do you wanna die?" sa jag och gav han en mördarblick.
Han skratta och sprang iväg, jag börja springa efter honom.
 Jag var ganska snabb så jag tog i honom.
 Jag hoppa på hans rygg och hängde där sen gick han in i Zayns rum med mig på ryggen. Där inne sov Zayn och Louis. Han kasta mig på dom och sprang iväg.
Zayn börja mumla och tog upp täcket.
Jag var trött så la mig imellan dom. Jag somna efter några sekunder.
Jag vakna igen efter en timma ungefär och då låg jag
kvar ensam på sängen.
Jag gick ut till vardagsrummet där satt Roza, Zayn, Harry, Violet, Niall och prata.
När de såg mig hälsa de på mig och jag satte mig ner.
"Can I ask how you ended up in my bed?" frågade Zayn.
"Ask the monkey over there" sa jag och nicka mot Niall. Han log ett ondskefullt leende. "Violet, hur? ... Äsch ska inte ens säga något" sa jag och sucka.
Violet log och kysste Niall.
När jag kollade på dom, saknade jag Leo. De var så söta tillsammans men jag ville också ha någon och mysa med, snacka med, och kyssa.
Jag ville ha Leo.
"Jordan, are you okey?" frågade Roza som hade kommit fram till mig.
Jag hade hamnat i mina egna tankar. "Yeah" sa jag och log.
"Come! Lets eat breakfast" sa hon och tog tag i min hand och drog upp mig från soffan.
Vi gick in i köket och där hade Sabina, Selina och Louis lagat pannkakor.
 Vi satte oss och hade en mysig frukost.
"What are you guys doing today?" frågade jag killarna. "Ehmm, Im sorry
 but we have borrowed you guys for today" sa jag och log stort. "You dont have to borrow, you can have us" sa Harry och blinka. Jag skratta och skaka på huvudet.
"But cant we go bowling or something?". Alla var med på det. Så vi diska och fixa lite sen drog vi hem och fixa oss.

"Vad ska man ha på sig när man kör bowling?" frågade Roza och rotade i garderoben. "Ehm, något enkelt. Jeans, leggings?" gav jag som förslag. "Du kan ha shorts, det är varmt ute.
Jag ska iallafall ha shorts och min rolling stones tjocktröja". Hon lyssna inte ens, hon satt och rota i garderoben. Jag väntade på Sabina som var i duschen sen gick jag in och duscha.
 Klädde på mig och sminka mig lite.
När alla var klara, gick vi ut på gården och vänta på killarna som skulle hämta upp oss.

"Mannen, jag har fett stora fötter. Säkert de har inte ens min storlek" sa Roza och skratta när vi letade efter bowlingskor. Vi delade upp oss i två lag.
Jag, Selina, Roza, Harry och Niall sen Sabina, Zayn, Violet och Louis. Liam var inte med han var hos Danielle fortfarande.
Vi körde jätte seriöst i början, tillslut blev det att vi bara larva runt. Louis sprang in på banan och dansa. Harry och Roza åkte slide på banan.
 När personalen kom förbi lekte vi som ingenting hade hänt och så forrtsatte vi spela. Mitt lag vann och vi börja hoppa runt och reta de andra.

"That was so fun" sa Sabina när vi kom ut från bowlinghallen. Alla hållde med. "Food time?" frågade Roza och log stort. Alla var jätte hungriga så vi gick till närmaste resturang och det var en turkisk resturang. När vi kom in dit satte vi oss och personalen började viska och peka. Killarna var vana så de märkte inte. "Vadfan glor de på? Har de aldrig sett människor?" sa Roza argt, hon hatade när folk glodde på henne. "Mhmm, Roza har du glömt vilka du är med?" frågade Violet. Roza kollade runt. "Juste" sa hon och mumlade. Chefen för resturangen kom fram och börja prata att vi skulle få den bästa servicen och han sa vad som var på menyn. "No, its okey. Just treat us like normal people" sa Harry och log. Chefen insesterade och han var envis.
"Hey, guys!" sa någon bakom mig. Det var Liam och Danielle. Vi kramade om honom och jag skakade hand med Danielle som verkade jätte gullig men väldigt blyg. De satte sig ner och vi beställde mat.

Kommentera gäääärna!! Det blir roligare då, ge lite förslag på vad som kan hända. Tror ni Roza och Zayn blir tillsammans? Eller kanske det kommer in en till person in i novellen.. Hahhahhaa im not telling yaaaa. xx

Kommentarer
Postat av: Hajrija

SKIT BRA!! kom igen jag dör roza och zayn måste bli tsm!!!:(

2012-01-28 @ 15:50:35
URL: http://trefantastiska.blogg.se/
Postat av: ★Jennifer★

super awsome toppen bra!!!!!!!!!!! :D<3

MEEEEEEEEEEER!!!!!!!! :)

Kjam<3

2012-01-29 @ 21:54:39
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Tanja

Snälla gör att zayn och roza blir tsm!! kommer döö annars!!

2012-01-31 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0