Dreaming is Believing - Del 11


Selina's POV

"I think its time for us, to go" sa Jordan efter ett tag. "Yeah, we gotta go and eat dinner" Alla tjejerna ställde sig upp. "Maybe, we will see you guys again sometime, Bye!" sa Sabina och vi började gå. "Wait!" skrek någon och vi alla vände oss om. "Do you want to go and eat dinner with us?" frågade Zayn och kollade ner.

44412507_large Tumblr_lqfividxrx1r1lc3no1_500_large

Selina's POV
"Ehh, no its okey. We dont wanna disturb" sa Roza nervöst. "No no, we wouldn't ask if it was a problem" sa Harry och log. "Ja ja, han blev säkert irreterad för att vi vill inte äta med dom, det stora pojkbandet" viskade Sabina irreterat i mitt öra. "Men han log ju, han verkar vara snäll. Sabina sluta!" viskade jag tillbaka och skrattade. "Ja ja.. vi säger så" sa hon och kollade på Harry upp och ner. Harry log nervöst tillbaka på Sabina, jag var bara tvungen och skratta för alla var helt tysta och de två var de enda som hade ögonkontakt. "C'mon, its nothing big, we are just going to a fastfood place" sa Louis och log stort. Jag kollade på tjejerna och de ryckte på axlarna utom Roza som gav mig en döda blick. "Okey, on one condition" sa Violet. "Yeah shore, what?" frågade Niall. "We gotta go to McDonalds" sa hon och log stort. Vi tjejer kollade på varandra och började skratta medans killarna stod som frågetecken. "Asså alltid du Violet, vi är i London kom igen. Du äter ju på donken varje dag i Sverige" sa Jordan medans hon skrattade. "Men vad ska man göra, det är donken.. Halllu" sa Violet och log stort. "Yeah, shore.. But why is that funny?" frågade Zayn, som hade varit tyst hela den här tiden. "McDonalds is her life, believe. She eats more than anyone." sa jag. "Excuse me but have you ever met Niall Horan?" sa Louis och grabbarna började skratta. "Hey, guys. You make me look bad infront of the ladies" sa Niall surt. "Its cool, we feel you. Believe me we eat food to, its like our bestfriend" sa jag och skrattade. "Guys like whata fuck, we are sitting here and talking about how much food we eat. Can we just move?" sa Roza. 

När vi kom fram till McDonalds som låg ungefär 10min ifrån parken, så var det lite awkward tystnad. Påvägen dit så var det en pinsam tystnad utom Violet och Niall som snacka på. Jag pratade faktiskt lite med Liam och han var jätte snäll. Han var lite annorlunda från de andra killarna, han var mer mogen om man säger så. 
"Violet, seriously. If you are taking the whole menu just say so?" sa Roza när vi stod i kön och väntade på Violet som beställde. "Ja ja, snart klar" sa hon. När alla var klara satte vi oss alla vid ett långt bord. I början var det fortfarande lite awkward men sen släppte alla till och det blev inte tyst en enda gång.

Zayn's POV
Alla pratade på som om det var det sista vi gjorde. Om man hade kollat på oss för en kvart sen hade man inte trott att vi ens var tillsammans. Jag och Roza satt i utkanten av bordet framför varandra, så vi var inte så mycket med i de andras konservation. "Ehhmm, you like the food?" frågade jag henne. "Öööh, im sorry Zayn but its Mcdonalds." sa Roza och skrattade. Jag blev glad när hon skrattade så jag log tillbaka. Vi började prata efter det och det var en glad stämning hos alla. Jag och Roza pratade på, ganska länge. "What are you guys doing tonight?" frågade Niall oss efter ett tag. "Nothing special, I think or girls did you have something planned?" sa Selina och alla skakade på huvudet. "Okey, good..this may sound a little spontaneous, but me and Violet are wondering if we can go to the cinemas?" sa han och log stort. "Shore" sa alla samtidigt och log. Vi pratade om vilka filmer som gick på bion och det blev en skräckis. "Im sitting with Violet just so you know" skrek Niall när vi var påväg ut från Mcdonalds. Violet skrattade och slog Niall lätt på axeln. "We are all gonna sit together on a row but shore" sa hon till honom. "Do you want to sit with me?" frågade jag Roza och jag kände att jag rodnade. "Yeah, shore" sa hon och log. "But who im gonna sit with, Louis with Jordan, Liam and Selina and you too" sa Sabina och peka på oss. "I dont have anyone to sit with" sa Harry och log. Man såg verkligen på Sabina att det var inte hennes största dröm. "Yeah. Why not?" sa hon surt man såg verkligen att hon inte ville. Jag undrade varför egentligen, hade hon något emot Harry eller så kanske hon bara hade en dålig dag? Tjejer och deras problem, tänkte jag. Vi började gå till taxin som hade kommit.

Sabina's POV
Vi köpte snacks sen gick vi och satte oss. I mitten av filmen blev jag jätte kissnödig men jag ville inte gå till toaletten själv och jag kunde inte störa tjejerna de skulle bara bli irreterade. Efter ett tag så kunde jag inte hålla i mig längre. Jag börja peta på Roza som satt brevid mig. "Vad, Sabina?" viska hon surt. "Go with me to the bathroom, please?" "No, jag kommer missa filmen. Tagga härifrån" "Pleaaaaaaase" bad jag. "I can go with you" sa Harry som satt på min andra sida. "No, its cool" sa jag och log halvt. "Roza, snäääällla" "I can go with you, just come" sa Harry fortfarande. Jag var jäte kissnödig nu och orkade inte tjata. "Yeah yeah, come then" sa jag och ställde mig upp. Det var typ världens största biograf så vi fick ta värsta vägen till toaletterna. Vi pratade faktiskt lite påväg till toan. Harry kanske inte var så dum som jag trodde? När filmen var slut så gick vi ut och tog lite luft och vi stod och prata. "I think we gotta go now, this has been a long day" sa Selina och log. Vi kramade om dom sen tog vi taxin hem.
WOOOHOO! Ett till kapitel.. Klockan är halv sju på morgonen och jag gör ett kapitel så snäll jag är! Det kanske finns några fel, men ni fattar jag är skit trött.. Hahah men Varsegoda! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gryyymt ju! meeeraa!

2012-01-05 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0