Dreaming is Believing - Del 14

Zayn's POV
Vi ställde oss upp och gick in. Vi satt och snacka ett tag med de andra. Sen var det tid för tjejerna att gå, vi fick alla en varsin kram sen gick dom.
"What did you talk a--?" frågade Harry när tjejerna kom springande in igen. "Oh my lord" skrek Jordan och andades högt. "What happened?" fråga jag. "Your fans are outside and they were chasing us" sa Selina med stora ögon. Ohh shit, tänkte jag.




Tumblr_lq5b5iqalm1qm5lpho1_500_large 

Zayn's POV
  
 "Are you serious?" frågade Niall förvånat. "Yeah, can we like go?" sa Jordan som såg väldig irreterad ut. "Yeah, shore im just gonna call Paul and he will pick us up" sa Harry och tog upp telefonen. "But can we go like NOW, they are trying to get in" sa Violet. Man hörde skrik utifrån och killarna som jobbade här var jätte snälla och
 försökte stänga dörrarna oh prata med fansen. "Yeah, lets take the backdoor" sa jag och
 gick till en dörr, alla följde efter mig och vi gick genom en korridor och när vi kom till själva utgången så gick Selina och
kolla om någon stod där och det gjorde det inte. Vi börja springa och springa tills vi kom till en park där vi satte oss och andades.
"Remind me not to eat more pizza" sa Niall som var andfådd.
 "Damn.. oh my lord" sa Roza och satte sig ner.
 Vi alla satt tysta ett tag sen ställde tjejerna sig upp. De skulle gå.
De krama om alla, men sist kom Roza till mig. Hon kolla på mig ett tag och log,
jag bet mig lite på underläppen.
"Roza, im sorry it was not meant to be like that. Our fans can sometimes be little over protected." sa jag och gjorde en ledsen min.
"No, dont say sorry its not your fault. But I dont think we can hang out anymore, cause we dont want to worry about fans getting angry at us,
and you know people start talking and everything.. Sorry but we came here to have fun and leave all
the problems at home not to
get other ones."
Fan, jag var rädd att hon skulle säga så.
Jag älskar mina fans och
de betyder väldigt väldigt mycket för mig, men ibland kan de vara lite överdrivna.
Som när de hotade Louis flickvän Melody, det var liksom inte kul alls, de borde vara
 glada
att han har hittat någon som gör honom lycklig. Ibland undrar jag om de tror att de kan hota
Louis flickvän sen att Louis ska bli tillsammans med de för att dom är
så snälla och rara personer, det är bara konstigt.
"Mhmm, I understand." sa jag med en ledsen blick.
Roza kramade om mig sen gav hon mig en
puss på kinden.
 "Bye, Zayn" sa hon och gick.  Grabbarna kom fram till mig.
"That was the last time we saw them, huh?" sa Liam och
 la en hand på min axel.
 Jag nickade och kollade på honom. "Im sorry man, I know you liked her" sa Harry och
gav mig en kram.
"I liked them too they were  funny and cool to hang out with" sa Louis och
 låtsades börja gråta.
Vi satte oss ner och pratade sen efter ett tag kom Paul.
När vi kom hem så gick jag direkt till min lägenhet.
Jag tog en dusch sen gick jag och la mig, men innan gick jag in på våran gemensamma twitter och skrev förlåt, till tjejerna,
det var inte alla som hade twitter men jag skrev till Roza, Violet, Selina och jag bad de att hälsa de andra.
"God night world x" skrev jag sen logga jag ut och somna.

Jordan's POV
"Asså det där var sjuuuuuukt! De fuckin jaga oss" sa jag irreterat. "Mhmm, jag vet.
Men vadå får inte killarna hänga med andra eller vadå? De är inte som om
vi planerar
att bli tillsammans med dom och födda deras barn" sa Sabina och skrek. "Eller hur? Asså vi var ju bara kompisar eller iallafall påväg att bli det.
 Ni fattar inte hur rädd jag blev när jag gick runt hörnet och ser 100ögon kolla på mig sen
dom börja skrika massa saker.. Ohaaa, trodde jag skulle dö" sa Violet och andades ut.
"Asså är det bara jag som känner mig ganska taskig? Vi liksom dissa dom.  För vad folk tycker och vi brukar aldrig bry oss om vad folk tycker" sa Sabina och kollade på oss
alla.
"Men jag sa till er, att det skulle bli såhär om man hänger med kändisar.
Dont say I didnt warn ya'll" sa Roza tyst.
"Tjejer kolla här!" sa Violet som satt på datorn. Vi gick dit och läste. "Those girls hanging out with One direction are trying to steal our babies" hade ett fan skrivit på twitter och många hade re-tweetat. "Asså pågud om jag inte tar någon av dom dära snorungarnas ansikte. Ta era killar då, ta dom" sa jag och tog upp mina knytnävar.
 "Andas Jordan andas... Låt de bara vara de överdriver. Asså pågud de vill att killarna ska dö ensamma med 28katter, låt de bara vara" sa Selina. Efter ett tag kom Roza tillbaka med en varsin mugg med te till oss alla. Vi satt och prata ett långt tag, det var länge sen vi satt bara vi tjejer och bara pratade på. "Vänta skulle inte vi till london eye?" frågade Sabina. "Äsch, vi tar det bara imorgon. Det är för sent nu." sa jag och Sabina ryckte på axlarna.

4 dagar senare
"Tror du den här jackan skulle se bra ut på mig?" frågade Selina när vi var inne i affären. "Jaa, du gillar ju armé stil, så jo den skulle vara bra." sa jag och log. Vi var i något shopping center och kollade runt, det var helg så det var mycket folk här men vi hade kul. "Ufff, OH MY DAMN!" sa Selina när vi kom ut från affären. "Vad,vad?" fråga Sabina. "Kolla den där killen, kolla inte dit nu. Han har en svart keps, röd skjorta..Kolla om 5" sa Selina. Vi alla försökte kolla dit lite diskret men det gick ju åt..Men han var riktigt snygg och han kollade redan åt vårat håll.  "Selina, han kollar in dig vafan, gå fram till honom!" sa Roza. Selina tvekade eftersom han stod med två andra kompisar men vi peppade henne. "Men vad ska jag säga?" "Girl, du vet exakt vad du ska säga och sluta bete dig som vi går på dagis.. gå NU" sa Sabina och putta henne försiktigt. Selina gick sin gång som hon alltid gör när hon ser fina killar. De stod där ganska länge men det såg ut som det gick bra. När hon kom tillbaka sa vi ingenting till varandra och försökte vara diskreta tills vi kom till ett hörn där de inte kunde se oss. "What happened?" fråga jag ivrigt. "Han heter Derek, 19... FICK HANS NUMMER!" sa Selina och börja hoppa. "Bästa... Vet han att du bor i Sverige?" frågade Sabina. "Aaaa, och ironiskt nog så är hans låtsas pappa från Sverige så han brukar vara där ofta och vad spelar det för roll? Har hela sommaren på mig" sa Selina och log stort. "True true, och du kolla om han har fina kompisar sen SNÄLLA" sa Sabina. "Ja, herregud. Jag har inte ens träffat mannen i 1min.." sa Selina och skrattade.
Vi splittrades och alla gick till olika affärer. Jag gick in på topshop som satt ihop med topman och kolla lite kläder. Jag satt och kolla vid ett par hyllor. När jag känner någon som rör på min axel...

DÖÖÖÖN DÖN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN! Tack så mycket för kommentarerna en än gång! Och inte världens intressantase del men varsågoda! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

as bra! :D

2012-01-08 @ 13:00:14
URL: http://ofeliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0