HEEEEJ!

Tjaa! Jag har nu skaffat en gästbloggare som ska hjälpa mig med lite ider och skirva osv. Jag vet inte om det ens finns några kvar som läser? Jag vågar inte titta på statistiken, känns som om jag har svikit er :/ Men nu lovar jag elr iaf försöka att bli bättre.. För jag har lovat mig själv att bli klar med novellen hur länge det än tar. Men gästbloggaren heter Eveline.. Ja det är typ det jag kan säga men jag är 100% att hon kommer presentera sig själv. Hon är ganska ung men jag tror hon klarar att skriva bra och så. I trust her! Men jag ska faktiskt sätta mig snart nu och skriva ett kapitel så snart kommer det.. FÖRLÅT VERKLIGEN!! Lots of löööve xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0