Dreaming is Believing - Del 29

Vi tog en taxi till oxford sen så gick vi runt och shoppade lite. Sen satte vi oss och åt mat på Nandos. Vi lärde känna Danielle och hon var jätte gullig. Vi hade det jätte kul tillsammans. Men när vi kom hem var jag jätte trött så jag gick och decka direkt.
 
 
 
Tumblr_md2zp2s0q91qmiz5mo1_400_large  Tumblr_m1x9spivhu1r309lyo1_500_large
 
 
 
Selina's POV
 
"Hey, how are you?" frågade jag och kramade Derek. "Im fine, it was a long time ago" sa han och satt ner. Jag hade varit på Westfield med Sabina och Emelie sen kom jag tänka på Derek, så jag hörde av mig och jag gick hem till honom.
Vi satt och prata om allt och ingenting. Jag berättade om festen vi skulle ha. "That's good. Beacuse Noah wants to see Roza" sa han och log. Jag nickade och log stelt. Derek var jätte skön och rolig så nästan varje gång han sa något så låg jag där och skrattade, det kom inte ut något ljud. Så jag låg som en klappande säl.
"You hungry?" Frågade han efter ett tag. "Yes, Im starving" sa jag och tog mig på magen. "Too bad then, got no food" sa han och ryckte på axlarna. Jag slog honom och skrattade. "Lets go order something, then" sa jag och gick upp. Jag ringde och beställde en stor pizza. Fan vad gott det skulle bli.
 
När båda vi var mätta och belåtna så satte vi på en film. Jag satte mig på en ende av soffan och la mina ben på hans knän. Jag var där hela kvällen och vi bara kollade film och snackade.
 
Violet's POV
 
Jag och Roza satt på en uteservering och satt bara och snackade. Vi hade flörtat till oss ett par drinkar, så det var en skön kväll. "Är inte det där Harry?" frågade Roza och kollade bakom mig. Jag vände mig om, och precis där kom Harry åt vårat håll med massa paparazzi och fans runt om sig. "Vad gör han ute nu helt själv?!" frågade Roza irreterat. "Ja, det är fan farligt. Men han ser jätte sur ut" sa jag och tvekade. Han kom närmare men fans hoppade på honom och skrek. "Violet, vi måste göra något vafan" sa Roza och ställde sig upp. "Ska du verkligen visa dig framför paparazzin och fansen?" frågade jag. "Just nu skiter jag i det, Harry är våran kompis och det där är farligt" sa Roza. Vi ställde oss upp och gick till folkmassan. Vi försökte komma in men det gick inte. När Roza blir irreterad så blir hon irreterad. Hon började puta på småflickorna och svära åt dom. När vi kom fram så var Harry helt förstörd och hade händerna för ansiktet. Jag och Roza tog en varsin arm om honom sen drog vi honom ut.
 
Harry's POV
 
Jag hade mått så dåligt de senaste dagarna att jag hade blivit skit sur på livet. Jag vet att allt är mitt egna fel och jag borde inte skylla de på någon annan men jag kunde bara inte.
Jag tog en taxi till City för att handla några grejer, trodde inte att de skulle vara så många fans ute, det var ju kväll plus så orkade jag inte bry mig längre. Hade den dära känslan att jag var inte bra nog och att jag inte hade någon menning i livet. Så jag går i City när några fans börjar peka och skrika lite men det var jag ju van med så ingen stor grej men sen börja ett tiotal fans följa efter mig. Ett tiotal blev till ca 30pers och efter de kom paparazzin. De började dra i mig och ställa sig i en massa runt mig och börja ta kort, skrika i mina öron.. Jag fick panik och bara la mina händer för ansiktet. Jag stog där i kanske 7min men kändes som 68år när jag kände någon som börja dra mig. Bort från folkmassan.
 
Jag öppna ögonen och ser Roza och Violet. Vi kom ut från massan men vi var tvungna att springa eftersom några fans var fortfarande efter oss. Vi sprang tills ingen var bakom oss mer. Vi satte oss på ett par trappor och andades ut. Vi var jävligt andfådda. Ingen sa något men jag såg på Roza att hon vill det. "Roza, out with it" sa jag. Hon kolla på mig och skaka argt på huvudet. "WTF was that?! That is dangerous, you could have been killed" skrek hon. "I know I know" sa jag innan hon skulle börja fortsätta. " But I thought no one was out at this time and I was just so angry on life.. I didnt care" "Have you forgetten that you have directioners as fans? They are crazy!!" sa Roza argt. "Harry, talk with us dont go out and tryna to be killed" sa Violet och la armen om mig. Vi satt tysta ett tag.
 
"Yeah, can I ask what happened?" frågade Roza tyst. De kommer hata mig om jag berättar och tänka vilken idiot jag är. Men jag berättade historien men berättade inte vad tjejen hette. Båda satt helt tysta och lyssnade, de lyssnade verkligen inte många som gör det.
 
När jag blev klar kollade de bara på mig. "That girl has EVERY right in this world to be angry" sa Violet. Jag var bara tyst. "And stop go around and feel sorry about yourself Its your fault and instead do something about it.. Harry you gotta have respect for women's" sa Roza.
 
"I know I was a real douche" "Douche you were a -" Violet sa något på svenska och Roza hann ej avsluta menningen. "But you dont know how much I have tried to call her. She wont answer. " "Is this girl wonderful? A girl you like very much?" Jag nicka och log. "Shes the first girl that makes me feel this way"  När jag tänker efter är Sabina första tjejen jag gillar såhär mycket.. Hon är underbar, rolig, leker svår ibland men det gör henne till henne. Hon är inte som andra tjejer, hon är speciell. "Then you will do whatever it takes just to talk to her. You gotta man up and do it" sa Violet. "Thanks girls" sa jag och log. De tyckte de jag gjorde var fel men de hjälpte mig ändå. De här tjejerna var underbara.
 
Roza's POV
 
När jag vaknar nästa morgon, så har någon lagt fram en tidning mitt i ansiktet på mig. Framsidan med stor rubrik: HARRYS ESCAPE: KIDNAPPED BY GIRLS. Och det är bild av mig och Violet, hålla i Harry i varsin arm medans vi springer och kollar bak. Det ser ut som värsta skurk bilden. Men som tur så ser man inte våra ansikten ordentligt.
Jag tar med mig tidningen och springer ut. Jag hittar Violet i köket. "Vad är det här? Att vi har kidnappat Harry assså vaaaa?!!!" sa jag argt. "Jag vet, jag vet" sa Violet lugnt. "Varför är du så lugn?" "För att jag orkar inte bry mig längre. Jag vet sanningen att jag inte gjorde det och Harry vet den också. Så låt de andra tro om de vill om inte fuck dom. Plus det blir inte bättre av att skrika direkt" sa hon lugnt. Jag hann ej svara innan Harry ringde. "Hey, guuys. I just saw the newspaper Im so sorry" sa han direkt. "No its not your fault. We helped you and thats all that matters" sa jag. "Thank you, I wrote something on twitter and hopefully that will help" sa han. "Ohh, okey.. But it doesnt matter only that you are okey" sa jag lugnt. Vi pratade ett tag till och sen la jag på. Efter tag ringde Zayn upp mig. Han berättade att han hade det jättebra och önskade att jag hade följt med. Vi pratde en liten stund till sen gick jag in på Twitter och läste folk tweets. Några var på våran sida men de flesta skrev massa hat saker. Men jag orkade inte bry, det Violet sa var rätt. Jag gick in Harrys twitter och där hade han skrivit: Hey guys.. Those girls didnt kidnapped me.. They are my friends and they are wonderful girls so please stop write hate tweets" Men gud vad gullig han är, jag ville svara tillbaka men då skulle fansen veta att de var jag. Så jag skrev på sms istället.  
Skulle precis gå in i duschen när jag fick ett sms.
"Im so sorry, Roza. But I cant make it to your birthday......" Från Zayn.
 

'
Ett till kapitel nurå!!!! Inte så intressant men kände att jag måste skriva ett innan nästa som är wohoooo!! Hahaha men ni får seee ;) ps förlåt för slarvfel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0