Dreaming is Believing - Del 27

Jag blev chockad och bara stod still. "Im so sorry.. But I cant. " sa han när jag börja få tårar i ögon, jag hållde i mig för att inte gråta. Jag bara stod där. "I understand" sa jag efter ett stund av tystnad. " Can I do something? I have been wanting to do since the day I saw you?" sa han och kom närmare. Jag fattade inte men nickade. Han kom närmare mitt ansikte. Han kysste mig, jag hann inte ens reagera innan den var slut. "Bye, Roza" sa han efter han hade kollat på mig. Efter ett tag gick han. Jag stod bara och kollade på han när han gick.


 

Tumblr_mbs632vxv31qjuevro1_500_large    Tumblr_lnmn6vm2311qayvd5o1_500_large

 

Roza's POV

Jag kollade på honom när han gick och tänkte,jag gillar hur jag kan vända mig om kolla på honom ibland och han kollar redan på mig och ler. Jag gillar hur han alltid är där för mig fast att jag beter mig som en snorunge. Jag gillar hur han biter sin läpp. Jag gillar hur han alltid ska retas, fast jag blir irreterad. Jag gillar Zayn Malik.                                                                                                                                                                            Roza vafan gör du, du missar din chans, du kommer ångra dig senare, skrek mitt hjärta till mig. Jag sprang mot honom. "Zayn, wait!! skrek jag. Han vände sig om och jag kysste honom. Först stod han helt still, han besvarade inte ens kyssen. Efter några sekunder besvarade han den och kramde om mig. Det kändes så rätt. Hans läppar passade verkligen på mina läppar, om man nu kan säga så. Vi stod typ i 3min och kyssstes. "What was that for?" frågade han mig seriöst. "Feeling sorry for me?" fortsatte han. "No you didnt let me finish. I came here to tell you Im sorry... Beacuse" Jag blev tyst och kollade på honom. Han väntade på att jag skulle fortsätta. "Beacuse I let you believe I didnt like you.. But I did.. I just didnt want to acceptet it" sa jag och kollade ner. Han tog upp min haka och kollade in mig rakt i ögonen. Sen log han och gav mig en kyss. "So this means you love me with all your heart and you will never EVER leave me?" sa han och log. "Hey, let us just take one day at a time" sa jag. "I like that" sa han och kramade om mig.

 

Jordan's POV

Leo och jag låg i sängen och pratade. Jag hade verkligen saknat honom. Han var så underbar. Det hade redan gått 4dagar sen de kom men det känns inte att vi har haft så mycket tid att bara prata. "Du är psykiskt sjuk, påriktigt" sa Leo och skrattade. "Men det är därför jag älskar dig" sa han och kysste mig. Han drog mig så jag låg ovanför honom. Vi kysstes och det blev intensivare. Han drog av mig min och hans tröjor. Han kysste mig på halsen och brösten. Jag blev alltid upphetsad när han gjorde så och det vet han. Jag tog fram kondomen och jag la mig under honom.

 

 

Nästa morgon så vaknade jag av att någon knackade på sovrumsdörren. "Kom in" skrek jag helt trött. Dörren öppnades och det var Mervan. Han hade handen för ögonen. "Är det säkert att komma in nu?" sa han. "Jag kom in igår men.. Ni fattar.. Gick ut direkt och la mig med Emelie" sa han och hade fortfarande handen för ögonen. "Haha, förlåt men vänta 1min ska bara klä på mig" sa jag generande. Han gick ut och jag hörde han skratta där ute. Jag tänkte kan man inte få ha lite privatliv här inne. Jag sucka och tog på mig kläderna. Leo sov som en stock så jag gav han en puss på pannan och gick ut.

Jag gick in i badrummet duschade och borstade tänderna. När jag var klar med allt så gick jag och satte mig på bordet och åt frukost. "Det är Roza's födelsedag snart, hallå vi måste göra något speciellt" sa Mervan när vi satt och åt. "Ja, ellerhur? Vafan.. Någon stor fest eller något" sa jag fundersamt. "Fest? Ni känner ju knappast några här.. Förutom Derek och de" Jag lekete dum och bara nicka med.. "Ehmm, ja juste" sa jag och vifta med handen. "Känner ni andra eller? Varför så konstig?" sa han och kollade noga på mig. "Va, jag? Nej va?" Varför betedde jag mig så konstigt.. Det är inte värsta grejen direkt. Men Emelie kanske skulle tycka det. För om någon sa till mig att de är kompis med Chris Brown skulle jag flippa ur. "Jordan?" Jag kolla på honom och skaka på huvudet. Gud, vad jag suger på att ljuga. "Vänta kommer strax" sa jag och gick upp. Jag gick in i andra tjej rummet.. Där satt alla tjejerna och snackade förutom Sabina som var i badrummet. "Hallå?" Alla slutade prata och kollade på mig. "Jag tycker att de är dags att berätta den dära grejen" sa jag. "Vilken grej?" frågade Violet. "Ni vet den dära grejen.. Som vi känner" sa jag och nicka åt Emelies håll när hon inte kollade. Jag kan inte säga namnet. "Vad snackar ni om?" frågade Emelie fundersamt. Vi ignorerade henne. "Aaaaa, nu fattar jag" sa Selina, Violet och Roza samtidigt. "Men varför beter du dig som om de är värsta grejen, berätta bara.. Det är bara ni vet vilka, de kommer inte säga till någon" sa Roza. "Vi gör det bara engång för alla" sa Selina och gick ut ur rummet. Vi alla gick till vardagsrummet. Vi bad Mervan och Leo komma in. "Okej, vi måste berätta en sak. Ni kanske inte tycker det är värsta saken, speciellt Mervan och Leo. Men det var de för oss i början." sa Jordan. "Vi har liksom blivit kompisar One Direction" sa Roza ut bara. "One Direction?" frågade Leo. "Ni vet det dära pojkbandet" sa Selina och kollade på honom. "Nej, tyvärr" sa han. "Jo, du vet de.. What makes you beautiful nananana" sjöng Roza. "Jahaaaa, de som Emelie dör för" sa Leo och skratta. "Hur? Gör ni det?" frågade Mervan. Så berättade Sabina hela historien från början när Zayn skrev till Roza, när vi prata med de på skype, när vi träffa de i parken för första gångenoch alla de gångerna vi har träffats. Leo började busvissla. "Uhhhh, så Roza fick haff från en kändis" sa Leo och blinka. "Vad kan man säga? He couldn't resist this" sa Roza och börja leka sexig. "Haha, skojar. Men han är faktiskt jätte gullig" sa Roza och log.

 Jag vände mig om mot Emelie. Hon hade bara gapat stort. "Vänta känner NI också dom? Trodde att det bara vara Sabina.. och ni berätta inget.. Vilka fittor ni är" sa Emelie efter ett tag. "Jag vet, förlåt men vi ville liksom inte att någon skulle veta" sa jag. "Vänta så ni tror att jag skulle gå säga till folk? Vad tror ni om mig?" frågade Emelie surt. "Hold up, hold up.. Varför skulle du tro att bara Sabina känner de?"frågade Roza misstänktsamt. "För att jag såg henne och Harry på promenad" sa Emelie tyst. Alla vände sig om mot Sabina som precis hade kommit in i rummet. "Vad?" frågade hon och kollade på oss. "När var du på promenad med Harry?" frågade Selina. "Öööh, någon kväll bara.. Kommer inte ihåg." "Men Emelie, såg iallafall er. Visste du det?" "Ja, hon hälsade på honom" sa Sabina tyst. "Mhmmm, är det så?" sa jag och kollade på henne. "Ja, vadåra? Ni går ju på promenader med killarna helatiden. Varför kan inte jag?" frågade Sabina irreterat. "Jaja, whatever. Nu är det ute iallafall" sa Roza. "Men tjejer hallå? Är inte de dära killarna bögar?" frågade Mervan. Jag börja garva ihjäl mig. "Hahaha, neej" sa Roza och skratta. "Gud, vad taskig du är" sa Violet. Emelie kastade en kudde på honom. "Det räcker" sa hon. "Nej, asså på riktigt" sa Mervan helt seriöst. "Nej, det är de inte.. För jag är på g med en av dom" sa Violet tyst. "OMG" skrek Emelie. "Påriktigt..?" frågade hon. Violet nicka och log. Emelie började hoppa runt."Min kompis är tillsammans med en från 1D" började Emelie sjunga. "Vääänta" sa Violet. "För det första är vi INTE tillsammans och jag vill inte att någon ska veta tack" sa hon. "Jaja, förstår.." sa Emelie och satte sig ner. "Vem är du på g med från 1D egentligen?" frågade hon efter ett tag. "Niall.. Han är jätte gullig" sa Selina och log stort. "Men irreterande.. Ibland" sa Roza tyst. Violet slog henne. " Vad, det är sant" sa Roza och hållde sig för armen. "Nice, så alla har fått haff på den här resan utom jag.. Roligt jävla liv" sa Emelie surt. "Hallllåååå, inte jag heller." sa Sabina. "Single ladies, all in!" sa de samtidigt.

 

Efter vi hade suttit och bara snackat om allt och ingenting. "Får vi träffa detta kända pojkband eller?" frågade Leo. "Ja, troligen varför inte?" sa jag och log. "OMG Mervan, vi får träffa One Direction" skrek Leo och börja hoppa.. Mervan hoppade med honom. "Sluta tönta er, det är faktiskt sjysta grabbar" sa Selina och sucka. Efter ett tag gick jag, Selina och Sabina ut på balkongen och tog en cigg. Vi hörde ett *pling* och Selina hade fått ett sms. "Det är Liam, han undrar om vi vill hitta på något" sa Sabina efter hon hade läst klart. "Men då måste vi väl gå hela gänget dit?" frågade Sabina. "Nej, vi säger bara att vi ska dit snabbt och går ut" sa jag och skratta. "Men Emelie kommer VILJA följa med" sa jag. "Men låt henne då.. " sa Sabina. Vi bestämde med killarna att vi skulle mötas klockan 7 i parken vi träffade de första gången.

"Vi tänkte gå och spela bowling sen äta.. Ska ni med?" frågade Emelie när vi kom in. "Nej, vi ska gå och träffa Liam och gänget" sa Sabina och log. "Okej" sa Roza och fortsatte prata med Mervan. "Vill du följa med Emelie?" frågade jag. "Njaa.. nej. Tror inte att jag vill träffa de idag.. Någon annan dag när jag är redo" sa hon och lekte dramatisk. De andra gick ut ganska tidigt, de skulle göra mycket. Jag, Sabina och Selina tog det lugnt hemma bara för klockan var ganska tidig fortfarande. En timma innan vi skulle träffas, bytte jag om till shorts, linne, en tunn baseballjacka och under hade jag en bikini om det hände att vi skulle bada eller något.

Vi åkte tunnelbana till parken och där var det inte så mycket folk. Vi satte oss och väntade på killarna. Medans satte vi på musik och bara tog det lugnt. Efter en kvart kom killarna. De var inte ensamma, Danielle var med och en annan kille. Vi ställde oss upp och gick mot dom. "Detta kommer bli awkward" viskade Sabina men så att vi kunde höra. "Waaaassup?" sa Louis och kramde om mig. "All good" sa jag och log. Louis var bäst, han var som en solstråle gjorde alla glada och hade ALLTID ett leende på läpparna. "Hey, Im Andy" sa den okända snubben när vi hälsade på varandra. När han hälsade på Selina, kollade han upp o ner och sen blinka han mot henne. Selina som älskar all uppmärksamhet som finns log tillbaka. "Someone is checking, her out" sa Danielle i mitt öra och log. "Haha, hey how are you?" sa jag och kramade henne. "Im good" sa hon. Vi skulle till någon sjö/strand eller något så vi började gå. "Wait, Sabina said you guys dont have any beaches her in London" sa Selina. "Haha, yes we do.. But not big ones. This one we are going to right now, is a little bit secre no one is there" sa Zayn. Som faktiskt verkade jätte glad. Jag pratade med Danielle hela vägen dit, hon var as sjyst och rolig. Jag tänkte denna brud, skulle jag komma bra överens med.

När vi kom fram, så tog vi fram filtar och satte oss. Klockan var ungefär 8 så det var lite kallt och ingen hade lust att bada. Vi hade köpt med oss mat att grilla. Louis och Liam grillade maten medans vi andra körde fotboll. "NIAAAALLLL, IM FREE" skrek jag. Innan jag visste ordet av det, kom det en bolll flygande och träffade mitt huvud. Jag ramalde. "Faaaaaan, ouch" skrek jag. "Omg, im sorry" sa Niall som nu satt brevid mig. Han och Harry hjälpte mig upp. De satte mig på filten. "Are you okey?" frågade Harry. "Yeah, I just feel a little bit dizzy" sa jag och hållde mig för huvudet. "Im so sorry" sa Niall igen. "Mhmmm," sa jag och sparka honom. "Heeeey" sa han. Jag skratta men sen fick jag ont igen. "You guys go and play. I will help her" sa Louis som hade med sig is. "Are you sure?" frågade dom. Både jag och Louis nicka. De gick iväg och spelet startade igen. Louis satte sig brevid mig och la is på min panna. Jag knep igen för det gjorde ont. "Are you okey?" frågade han. "Yeah, im gonna be" sa jag och log. Han var tvungen att ha armen om mig för att hålla i isen, så vi satt där. Jag vet att de ska kännas fel eftersom jag hade Leo, men det gjorde det inte. Vi börja prata och Louis berättade om Melody. Hon lät som en hemsk flickvän. Hörde inte av sig eller något. "Can I ask you something?" frågade jag. Han nicka. "Why are you still with her?" frågade jag försiktigt. "I dont know why.. But I love her." sa han. "No I understand you" "I know that you think, that she seems like a bad girlfriend, she is.. But I still love her. And its so hard to find good girls now a days.. So in my mind its like.. She is the best girl I can get" "No, Louis. You are a wonderful guy and you deserve a good girl, that is lojal and there for you.. Dont settle for less. Believe me I had a boyfriend just like Melody.. He treated me like crap. And I didnt break up with him just beacuse I had the same thoughts like you.." Han log. "Thank you, Jordan. Your guy is a very lucky man. I wish I could meet a girl that was just like you.. Cute and smart" sa han och kolla mig rakt i ögonen. Jag blev generad och tog bort blicken.

Selina's POV 
 
Jag orkade inte köra fotboll mer, vi hade ändå slagit det andra laget. Så jag gick och satte mig på en filt lite längre bort från de andra. Jag satt och tänkte hur skön sommar vi har haft och kommer att ha. Hur bra vänner vi har fått, när jag såg de andra sitta och skratta tillsammans. Det är inte många stunder man kan säga att livet var underbart men det var det just nu. Livet var bäst och jag önskade inte mig något mer. "Hey, can I sit here?" Jag kolla upp och det var den dära killen Andy. "Sure" sa jag och flytta lite på mig. Vi pratade lite och han berättade att han hade känt Liam sens innan de blev kända och de har varit bästa kompisar sen små. "But that is good.. It cant be easy, to find real friends when your famous" sa jag. "Yeah, but you guys are" Jag kolla konstigt på honom. "I dont think you guys know, how much it means for the boys to have gotten the chance to know. They talk about you all the time. And they are happy that they found real friends" sa han och log. "Wow, I didnt know that. We are really happy to gotten the chance to get to know them. They are just awesome, haha" sa jag och skratta. Vi fortsatte snacka och han flirta heatiden. Andy var liksom inte min typ av kille, men han var snäll. "Tell me a little bit about yourself" sa han. "Ehmm... Im 17years old, I love music LOVE, Im from tunisia and Im just awesome" sa jag och blinka. "Haha, I was wondering where you are from.. Beacuse you are really beautiful" sa han och kom närmare. "Thank you" sa jag och log. "When I say beautiful I mean really beautiful and just awesome" sa han tystare och hans ansikte var bara 5 cm från mitt. "C'MOOON GUYS. THE FOOD IS READY" skrek någon. Tack gode gud, HALLELUJAH! Där kom räddningen.. Andy suckade och jag gick upp. "Come we better go eat" sa jag och hjälpte han upp.
 
De hade grillat shish kebab och hamburgare det såg riktigt gott ut. "Wow, you guys can really cook" sa jag. Louis och Liam bocka. Vi satt och åt och hade det bara chill. "This was really good, thank you boo" sa Danielle och kysste Liam. Vi andra tackade och började röja undan. Zayn satte på musik med värsta högtalarna. Han satte på en av mina favorit dans låtar, Beenie Man - King of the dancehall. Jag drog upp Zayn och började dansa med honom sen kom Jordan och vi alla tre dansade. Eftersom Jordan är skit bra på att dansa såg jag säkert ut som en antiloop men det sket jag i. Vi tröttnade och satte oss. De andra hade börjat grilla mashmellows, och där satt vi hela kvällen.
 
"Hey, hur var eran kväll?" frågade Emelie när vi kom in. "Den var bra, vi grillade och hade de skit kul. Eran då?" sa Jordan och tog av sig skorna. "Nice, vad roligt! Våran var oxå skit rolig. Vi bowlade åt mat sen gick vi på oxford street.. Måste säga det finns as sköna människor här" sa hon och gick in i köket. "Var det bara jag eller så var Zayn väldigt glad idag? Jag brukar aldrig se honom så glad." sa Jordan förvånad. "Haha, har inte Roza berättat?" frågade jag och kollade på Sabina som skratta. "Ehh, nej" sa jag. "Hon kysste honom". "Va? Jaaaa, äntligen. Den nyheten har man väntat på i ett tag nu" sa Jordan och skratta. "Verkligen, för han är skit söt och allting" sa jag. Jag gick och bytte om till pyjamas sen satte jag mig på balkongen och tog en cigg med Roza hon berättade hur kyssen hände och jag tyckte det var jätte guliigt det lät som en film. "Men godnatt, ska gå och lägga mig" sa jag och gick och la mig.
 
Sabina's POV
 
Jag gick upp tidigt, fixade och åt frukost. Jag var den enda som var vaken tur det, för jag skulle hem till Harry och orkade inte förklara mig. Jag tog taxin dit.. Jag hoppades verkligen inte att någon av de andra var där.  Jag knacka på dörren, ingen öppnade. Efter 2 min kom Harry bara klädd in i pyjamas byxor. "Hey" sa han och gav mig en kram. Jag gick in och satte mig på soffan. "Whats up, bro?" sa jag. "Im not your bro, you are my h.." "Your what?!" sa jag innan han hann avsluta. "Ehhhh" "Please say that again" sa jag helt irreterad. "I was just kidding" sa han ledsent och gav mig puppy eyes. "You better were kidding" sa jag och lekte sur. Han satte sig närmare mig och jag flyttade längre bort ifrån honom. "You know that I missed you" sa han och kom bara närmare. "To bad I cant say the same thing to you" sa jag och ställde mig upp. Jag hann inte ens ställa mig upp innan Harry drog mig ner på hans knän. "I know you did" sa han och kysste mig. Jag kysste han tillbaka, jag hade saknat hans läppar. Kyssen ledde till hångel och han bärde mig till hans sovrum medans han kysste mig. Han la mig ner där och han låg ovanför mig. Vi hånglade i typ 10min och han började ta på mina bröst. Jag tyckte väl att det var okej, så jag drog av mig min tröja och han hjälpte mig. Han kysste mig från naveln upp till halsen och där nafsade han. Jag blev pirrig och tänkte att jag var tvungen och stoppa det som hände men jag kunde inte. Jag kysste han på halsen och hållde i hans hår. Men när han knäppte upp mina byxor blev, det X i mitt huvud. "No, Harry I cant" sa jag och slutade kyssa honom. "Why? Its not a big deal. C'mon" sa han och drog tillbaka mig. "No" sa jag och puta honom löst. Han drog mig närmare och kysste mig på halsen. "C'mon" sa han och började röra knapparna på mina byxor. "Oh my fuckin god" sa jag och puta honom hårt denna gång. "Its not a big deal" sa han. "You douchebag, its a big deal for me" sa jag. "And dont EVER touch me again when Im telling you no" sa jag och gav honom en örfil. Jag tog mina saker och gick. Jag sprang ut från dörren och grät. När jag gick ner en trappa såg jag Liam. "What? Sabina?" sa han och stanna upp. Jag bara ignorera honom och sprang därifrån. Jag hörde att Liam sprang bakom mig. Efter ett tag orka jag inte springa mer så jag bara satte mig ner på marken och grät. "Sabina," sa han och kramde om mig. Jag bara grät och grät.. Liam frågade ingenting han bara höll om mig.

Som ni seeeer är JAAAAG TILLBAKA!! WOHO efter ett år, hahaha. Men iallfall som ni kanske vet så har jag ju lovat mig sjjälv att bli klar med denna historia innan jag dör. Historien kanske kommer bli lite annorlunda bara automatiskt.. Eftersom jag har andra idér och jag har ändrat min syn lite på livet, eller vad man nu kan säga. Det har ju gått ett år, haha. Men hoppas ni läser, jag vet att jag ej har några läsare utom mina trogna vänner som jag tvingar att läsa.. hahah ni äääärrr bääääst mwwaaaaah! Kanske inte det mest intressantase inlägget men lite action hände ju höhö, om ni har förslag på vad som ska/kan hända ere bara att skriva. VARSÅGODA! ps lite skrivfel eftersom jag skriver så jävla snabbt hehe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0